kort om mig igen
Jag var ju som några av er här inne vet sjuksriven i över ett år.
Jag har nu börjat plugga på Formakademin i Lidköping vilket innebär att jag flyttat själv med mina 2 katter ner från Södermaland.
Nu har jag gått lite över en månad. Första veckorna gick superbra, jag var jätteglad och tröttheten kunde jag liksom bortse från.
Förra veckan blev jag sämre och mitt humör har varit riligt dåligt, Har en neråtperjod och har nu haft svårt att komma upp på morgonen.
Tröttheten finn där och jag har den senaste måanden kunnat kåppla den till mina depresiva perjoder.
Något posetivt som hänt är att jag entligen lyckats få tag på en egen lägnehet som jag flyttar in i den 1/1 och just nu är jag i full gång med att leta efter möbler och annat.
Så med andra ord är jag fortfarande trött men jag har fått mer framtidstro och bärjar bli lyckligare i mig själv.
Vad bra att du fått lägenhet:) något positivt i den depressiva perioden.. Mörkret gör oss trötta.. Eller iaf mig.. Hoppas det ska vända för dig snart. Roligt att höra lite ifrån dig iaf, även om allt inte är bra just nu. Det vänder snart:) Ta hand om dig..