Trötthet iFokus

Trötthet

Etikettfamiljeliv-och-vardag
Läst 2589 ggr
Smålänning
2012-09-04 19:46
0

Andar gör en trött??

Har lite haft dessa tanakar innan.. men

Tittade på det Okända igår och där var det en mor och dotter som var hemsökta..(kortfattat) och mamman hade ångestattacker och flera problem verkade det som.

Mediumet märkte då att anden som oxå hade haft ångest och mått mentalt dåligt när hn levde drog sig till mamman som hade ångest. Anden skulle då i vissa fall påverka mamman till ångestattacker och ilskeutbrott mm. Andens "kraft# påverkade då mamman utan att den visste om det.

Nu blev det komplicerat (särklit om man inte tror på andlighet) men jag menar/undrar om en ande som mått dåligt då drar sig till mig som är trött och kort stubin och kan trigga detta utan att jag vet om det?

Nu tror jag att jag har en dignos, men ändå…

Min morfar som inte var så snäll mot min mormor när de var gifta, kan hans ande då påverka mig? (jag är inte dum mot min fru;)

Vad tror ni om detta?? Kan vi bli andligt trötta? Kan andar göra oss trötta?

Man talar ju om själsligt trött, där finns ju själavård …som det heter i kyrkan.

Over and out

"Allt har sin tid"

Sajtvärd på Trötthet i Fokus

www.trotthet.ifokus.se

FruJag
2012-09-05 13:09
0

Det tror jag. Har haft den tanken tidigare också o även diskuterat den med min man som inte tyckt det helt, men inte heller slagit bort den helt. Dags att fundera på igen kanske då. Jag tror andar påverkar oss alla mycket på olika sätt. Lite på samma sätt som ryggsäcken med erfarenheter påverkar oss. Minnen från det förflutna eller nåt.

Ocensurerat, ärligt och precis som det är.  FruJag.blogg.se

dragonstar
2012-09-08 23:42
0

Jag är kluven, å ena sidan tror jag ju på andar och energier och ja dom kan väll finnas runt oss och påverkar då oss. Men samtidigt har jag lite svårt för medium(pogramet då).

MEn ja varför skulle de inte kunna vara din släckting, frågna är ju varför han skulle finnas i din närhet.  Tästa att meditera på det? Om inte annat är det lugnanade =)

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Smålänning
2012-09-10 20:21
0

#2 Ja, visst är det en intressant iaf? Ja programen kan man vara kluven med, tror de familjerna som är med i programmet är mer medium än själva mediumet ibland.. Men men det är ju ett nöjesprogram..

Har börjat ganska ofta med avslappningsmusik samt en guide som talar samtidigt. Ligger på spikmattan ibland, ganska skönt:) Försöker tänka mer positivt, men väldigt svårt då jag inte märker att jag är negativ:/

"Allt har sin tid"

www.trotthet.ifokus.se

dragonstar
2012-09-10 22:52
0

Har du fått hjälp av någon psykoog eller likande att bryta de negativa?

Tyker det låter skönt med avslappande musik och spikmatta. =)

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Smålänning
2012-09-11 18:28
0

Gick 10 ggr hos en pskykolog, han slutade sen, sen har jag inte fått någon mer… men ska till läkaren på tisd.

"Allt har sin tid"

www.trotthet.ifokus.se