Ska till ADHD pskykolog på onsd!
Nu börjar det hända saker! På onsdag ska jag till pskykologen igen, NU verkar min ADHD utredning börja. Hoppas jag… Så det inte är nåt annat… Lite nervös:/ Berättar mer sen, men får ju hålla tummarna;)

Håller tummarna för dig
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Just det ja, å så kanske jag ska göra min lärlingstjänst ! Vågar inte hoppas.. Men hur ska detta gå?! Adhdutredning å försöka få jobb… Å så händer mkt i familjen just nu. Är både glad å har ångest å deppig å nyfiken… (Jobbigt att skriva på mobilen:( ) måste sova nu… Skola imorgon..
Det kommer gå bra!
Ocensurerat, ärligt och precis som det är. FruJag.blogg.se
Nu har jag tre nya tider Nästa vecka!
Mån-onsd-fredag och de ska intervjua min mamma på torsdag SÅÅÅ det går ju framåt.
Men rädslan finns där att de inte ska "hitta" något alls!! Usch vad jobbigt det hade varit… vågar inte tänka på det..
Önska mig lycka till nu;)

#4 Jag känner igen den där oron, men eftersom du fått att du ska få en utredning är ju chansen stor att du faktiskt har något som de kan sätta diagnos på också.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Tack Anne! Alltid ett gott stöd:) bra att vi alla kan stötta varandra:) Om ca: 9 Tim ska jag vara där.. Första testet.. Hur ska d gå?? Sen skolan.. Jaja..
Hoppas du fått ett namn på din trötthet. Adhd finns det medcin som hjälper bra. Asberger eller autissm är ju mer ett handikapp.
Jag börjar som skönt är må bättre efter mina gluten mjölk allergi och IBS anfall. Med hjälp av D-vitamin. Och Probimahe.
Ska njuta av solen nu i höst mörkret. Jag läser en god bok om kvällen och dricker the eller kaffe.
Hoppas det blev en bra utredning. kram Blossas Matte
#7 Lööv Ja det ska bli skönt, om det blir så.
Nu har jag gjort dessa tre tider och min Mamma har varit på intervju.
Intervjun verkar gått bra, han sa att han fått en bra bild av mig och av hyperaktiviteten…typ eller nåt.
Nu ska jag dit på fredag för utevärdering av testerna sen ska jag och min fru dit på en intervju tillsamans på nästa månadag.
Seeeen ska jag väl få min "dom":)
Jag håller en tumme för att du får rätt hjälp. har en släkting som har flera sjukdommar och gått in i väggen sedan han flera år jobbat med data i Stockholm.
Han har fått hjälp och har nu en personlig assistent som hjälper till med 25% jobb. Med asbergers så måste man ha någon som talar om vad man ska göra. Man blir så trött att man inget får gjort.
Det finns tydligen olika grad av asbergers och add adhd . Men ge inte upp.
För Jag reser mig igen som Torsten flink sjöng. Lycka til blossas Matte
Idag var jag hos psykologen idag och de hade visst redan bestämt mindiagnos….och det var solklart. Jag har nu mera ADHD. Håller på att få in allt och så, så kommer mer info sen:)
Vad skönt att du fått diagnos. Mycket som faller på plats då. =)
Ha en bra dag! // Pernilla
#11 javisst är det:) skönt och lite förvirrande. Folk har så mkt fördomar mot adhd.. Men det har ju gått bra hittills.. Hoppas bara nu att medecin och scheman mm mm ska få mig att fungera i vardagen med familj, jobb mm.