Annons:
Etikettunder-sömnen
Läst 3026 ggr
fackdack
2017-12-24 23:27

Djup sovare HJÄLP

Jag sover FÖR djupt Det började nu när jag födde mitt 3 barn för över 1 år sedan eller 1 dag efter jag kom hem från sjukhuset Jag kom hem så gick jag och la mig jag sov ca 24 timmar gick bara på toa 2 gånger och gick och la mig igen. Sedan dess har jag so ut så djup under nätterna vaknar inte när mitt barn gråter eller när mit större barn har mardrömmar. Eller när min sambo slår med två grytlock precis vid mig. Ibland så vaknar jag eller inte vaknar för jag kommer inte ihåg det pratar med min sambo men är som iskall men jag kommer verkligen inte ihåg det ! Jag vill inte mera sova så !!!!!! Snälla någon hjälp mig !!!!!!! Det tar så på mig när jag inte ens bryr mig om ni a barn när jag sover 😭😭

Annons:
Tjeja
2017-12-25 00:38
#1

Gå till läkare och be om utredning. Kan vara alla möjliga saker och obalanser i kroppen som kan leda till liknande symptom.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

fackdack
2017-12-25 01:03
#2

Jag var hos läkaren 1 månad efter förlossningen så menade dom att det var förlosningdeprtion. Och det är bra när jag sover djupt. Jag förklarade att jag inte mår bra av det men han lyssnade inte direkt på mig han sa bara att det går över

Bill&Bull
2017-12-25 02:42
#3

Äter du nån medicin?

||My Love For Animals Is Immortal||

fackdack
2017-12-25 11:47
#4

Nej jag gör ju inte det

Vixxen
2018-01-03 21:25
#5

Ta kontakt med läkare igen.

Upp till toppen
Annons: