Annons:
Etiketttips-och-råd
Läst 2145 ggr
kalltkaffe
2/22/15, 6:13 AM

Godmorgon...

Idag är jag verkligen ingen morgonmänniska.. fått i mig kaffe i alla fall och snart ska jag iväg till jobbet. Tips på att bli piggare på morgonen? (Även fast man ibland sover dåligt..)

Annons:
Andorr
2/22/15, 7:18 AM
#1

Att tänka positiva tankar! 👍

Min spontana reaktion på kombinationen trådtiteln och sajtnamn, var ett skönt morgonflabb (välvilligt sådant!). 🙂

kalltkaffe
2/22/15, 5:13 PM
#2

Jo men inte så enkelt på morgonen.. 

Hahah jo var lite rolig kombo! "Kallt kaffe" är från en Kent låt och tog det ganska slumpmässigt då jag lyssnade på dom, gjorde ett konto här samtidigt och visste inte vad jag skulle heta.. sen så dricker jag hellre för kallt kaffe än för hett!

farshus
5/7/15, 7:00 PM
#3

Man kan lägga sig tidigare, Göra det till en vana , så rätt som det är är man klarvaken när man vaknar.

kalltkaffe
5/8/15, 8:00 AM
#4

Jo fast jag kan inte somna.. kan lägga mig jätte tidigt men kan iaf inte somna.. sen drömmer jag ofta mardrömmar som väcker mig mitt i natten..

farshus
5/8/15, 8:19 PM
#5

Du kan prova ändra dina vanor. prova dig fram. tyck inte synd om dig. Mardömmar är resultat av kostvanor o tankar. Ändara för din egen skull. Tänk på allt som är vackert , så ofta som möjligt…

kalltkaffe
5/9/15, 1:20 AM
#6

Jo fast har man haft psykiska problem i flera år och är mörkrädd och orolig på kvällarna tror jag inte det handlar om kostvanor och att sluta tycka synd om sig själv.

Annons:
farshus
5/9/15, 12:05 PM
#7

Kropp o själ hör ihop.  Hade vi pratat en stund , hade du insett ditt underbara värd. Mörkret finns så länge man stannar kvar i det förflutna. Den tar kraft. 

Jag önskar en trevlig helg.

kalltkaffe
5/9/15, 12:21 PM
#8

Kanske det kanske.. Detsamma!

Upp till toppen
Annons: