Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 2259 ggr
Smålänning
2012-07-30 00:41

Trött sida:(

Just nu är sidan lite trött. Vi får hoppas att det är pga att ni alla är ute i det fin vädret;) Nja kanske inte den bästa sommaren.

Vi som är här, de flesta av oss är trötta och jag tror att vi har vissa perioder i livet där tröttheten är extra hård mot oss. Detta visas oxå på sidan.

Vill skriva att det finns massor av trådar att läsa igenom! Mycket intressant som många medlemar har skrivit om.

Länkar till dokument som du kan ta med till läkare

Länkar till youtube där det visas filmer om trötthet.

Länkar till tester

Ja, annars är det bara att fråga på så kan jag och andra Medarbetare hjälpa dig att hitta:)

Hoppas att sidan snart ska få liv igen. tack alla ni som läser och skriver!

Kram

"Allt har sin tid"

Sajtvärd på Trötthet i Fokus

www.trotthet.ifokus.se

Annons:
Lööv
2012-08-02 10:51
#1

Tror att det är lite både psysiskt och fhysiskt. Jag blir väldigt trött av mina bisoprolol som sänker hjärt ryttmen. Jag har  börjat ta dem på sena em för att somna som en stock kl 22 på kvällen. Trodde jag skulle vakna tidigare på morgonen och vara pigg men nej.

I morse ringde tandläkaren och undrade om jag kunde komma i morgon kl 8. Blev trött av att bara höra att jag skulle gå upp så tidigt. Sköt upp det  till  4 sept kl 15. oo.

Jag  går inte ur sängen före kl 8.00 -8.30.  Ut med hundarna runt kl 9.-9-30. De har inhängnad trädgård att springa på och de vill ha en bit fika innan de går ut. Fruckost i sängen med tidningen först.  På hösten vintern somnar jag ofta om efter hund promenaden.  Blir trött bara jag tänker på att det snart är höst.

Men D vitamin har gjort underverk 35% på hälsokost 99 kr för  90 piller. Tar en varje dag och deppigheten är på plus sidan.

Våga pröva Kram Blossas Matte

Smålänning
2012-08-02 22:17
#2

Lööv: ska testa d-vitamin. Men vill inte testa sÅ mkt innan min adhd utredning är klar. Idag har vi varit på Öland å hälsat på lite släkt:) varmt och fint… Gillat Öland:)

"Allt har sin tid"

Sajtvärd på Trötthet i Fokus

www.trotthet.ifokus.se

dragonstar
2012-08-06 00:09
#3

För mig är det mycket annat på gång och allmän trötthet som gör att jag inte skriver här inne. Håller koll på vad som skrivs men orkar inte vara aktiv just nu.

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Upp till toppen
Annons: