Annons:
Etikettpresentation
Läst 2093 ggr
dragonstar
6/9/12, 3:30 PM

Personligt överlevnadskitt.

Vad skulle ni inte klara er utan? Vad har ni som ni alltid har med er på resa eller som som ni på annt sätt använder mycker under vardagen?

De kan ju vara allt från något djur, speciellt smycke en bok eller favoritkoppen.

Vad har ni?

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Annons:
Maria
6/9/12, 3:32 PM
#1

Jag skriver alltid resedagbok när vi är ute så en ny anteckningsbok och penna är ett måste.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

dragonstar
6/9/12, 3:34 PM
#2

För mig är min MP3 viktig på resa, sitter alltid och lyssnar på musik eller ljudbok.

Men de absolut viktigaste för mig är nog min katt, var jag tvungen att välja en sak skulle det vara hon.

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Smålänning
6/9/12, 10:53 PM
#3

Ska nog vara iphonen:) hmm har nog bara tråkiga matriellasaker..

Ta med familjen, vore ju trevligt om vi skulle resa.

Håller med om att anteckningsbok och penna är väldigt bra och ha när man är ute och reser.

Snus skulle jag skriva, men jag har slutat för 1 o halv vecka sedan:)

"Allt har sin tid"

Sajtvärd på Trötthet i Fokus

www.trotthet.ifokus.se

[sakring]
6/9/12, 11:51 PM
#4

Förutom medicin så min kamera.

dragonstar
6/10/12, 5:31 PM
#5

Kamera är npgot jag vill kunna skriva, den jag har är liten och inte speciellt avancerad och jag funderar på att slösas pengar på en bättre kamera.

Mycket materielt runt om mig som för mig är viktigt men samtidigt väldgt oviktigt. Behövde jag skulle jag nog kunna göra mig av med nästan allt. Man behöver inte mycket för att klara sig och vara lyklig.

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

MissInAction
6/12/12, 9:22 PM
#6

Bok, kamera och nuför tiden mobiltelefon (men jag kan vara utan den!). För några år sedan hade jag skrivit penna och anteckningsblock samt teckningsblock också, men jag får inte ur mit så mycket sånt längre Rynkar på näsan


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Lööv
6/21/12, 11:44 PM
#7

goda böcker min stickning och ev gubben och hundarna.B lock och penna. Kamra ev mobilen  skulle ju vara bra.Men kanske  gubben börjar gnälla och längta hem .    Böcker stickning  block och penna. Och vovvarna. Det får det bli. Kanske kan jag sriva brev till gubben. Så ett par frimärken då. Skulle kunna vara på en öde ö någon månad.  Litekläder hundmat och lite mat till mig. spritkök och något kokkärl och lite  neskaffe  Färsk vatten och medcin.  The   fixar jag på blåbärsblad och ljung då sover jag gott. Kanske lite socker till thet,  Blossas Matte

gulzebra
6/23/12, 10:03 PM
#8

Definitivt datorn. En stor del av mitt sociala liv sker via just den. Dessutom har jag ingen stereo eller så utan använder datorn och det vore för tyst utan musik eller nåt program eller så.

Kameran är ett måste också, helt enkelt för att det är ett av mina största intressen.

Slutligen, djuren. Det säger väl sig självt egentligen.

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Upp till toppen
Annons: