Annons:
Etikettallmänt
Läst 1923 ggr
Allamej
2012-03-24 20:18

Fick en länk

På ett annat forum om en neurologisk sömnstörning som gör att man skjuter på ömnen ca 2 timmar per natt

Hur otrevlig den än verkar vara så känner jag mig träffad lite här och där… någon fler?

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Annons:
Smålänning
2012-03-24 20:33
#1

Hej!

Har lite svårt att förstå engelskan… får väl googla på det sen:)

"Allt har sin tid"

Sajtvärd på Trötthet i Fokus

www.trotthet.ifokus.se

gulzebra
2012-04-23 00:45
#2

Sällar mig till tråden som diagnosticerad med DSPS av en free running-variant. Otrevlig och otrevlig däremot, det beror på en själv. Min läkare berättade tex om en patient han hade som flyttade ut i skogen och utbildade sig till silversmed. Hon försörjer sig på det nu för sömnens skull - för henne är det inga problem, hon kan ju jobba vilka tider som helst nu liksom. Det sociala livet kan jag tänka mig blir lidande oavsett däremot, om man har ett…

En annan är ju däremot inte lika lyckligt lottad som kan greja med företag och skit utan jag ställer mitt hopp till melatonin som jag nu efter många om och men äntligen fått ut.

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

dragonstar
2012-04-24 01:21
#3

Jag började läsa men är för trött nu. Har för mig att jag läst detta tidigare och att jag inte stämmer in på det även om jag har symtom som likanr dessa. Men ska läsa igen sen =)

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Upp till toppen
Annons: