Annons:
Etiketttips-och-råd
Läst 3246 ggr
dragonstar
2012-02-22 14:41

Vad piggar upp er?

Jag har en riktigt dålig dag idag, Kunde inte sova inatt pågrund av huvudvärk och illamående. i går fick jag samtal från läkaren som inte viste vad hon skulle göra mer för mig och nyss sa försäkringskassan att dom hoppas jag kan börja jobbrelaterad arbetsinrikting snart.

Så nu undrar jag vad gör ni för att pigga upp er? Det kan vara allt från en extra stor portion glass, din favoritserie, en bra bok eller kanske Lolcats.

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Annons:
Fridaaaa
2012-02-22 14:43
#1

Brukar gå ut en liten runda med hunden eller titta på en bra film :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

dragonstar
2012-02-22 14:49
#2

Själv brukar jag göra lite olika, Ofta kramar jag min katt och myser med henne en stund. Får jag panik och sambon är hemma brukar han komma och krama om mig och lugna mig.

Men någon exstra gott att mumsa på en bra film eller serie brukar funka.

Har även gåt in på Chesburger några gånger.

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

dragonstar
2012-02-22 15:07
#3

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Smålänning
2012-02-22 16:28
#4

Har inte kollat in den på länge men tjuvlyssnat.se och tjuvtittat.se (tror jag d heter) kan faktiskt vara rikitgt roliga:)

Jag läste en bok som hette "en smak av vin" med Joanne Harris.. älskade den boken och ibland drömmer jag bort mig att jag sitter i trädgården på en fransk vingård i någon by en ljummen sommarnatt..

Brukar nog drömma mig iväg..

Men en bra fantasifull film..lite sådär sagolik, så att man drömmer sig bort i en annan värld tycker jag om. Men då gillar jag nog mest att titta på den själv så jag inte störs i min trans;)

"Allt har sin tid"

Sajtvärd på Trötthet i Fokus

www.trotthet.ifokus.se

dragonstar
2012-02-22 18:42
#5

Tjuvtittat och tjuvlyssnat gillar jag med =) Kan vara riktigt kul.

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

mona43
2012-02-22 21:19
#6

Att få vara ensam en stund och göra något enkelt i vardagen, ta bilen in till stan ensam och gå runt i affärer, kanske bara titta på saker, köpa en glass, eller vara ute i trädgården och pyssla med blommor en stund, eller sitta för mig själv vid datan och spela något spel, se på film eller gärna läsa en spännande bok, eller vara med barnen eller min gubbe och grilla ute, fika ute, eller gå runt i naturen ch fotgraferaGlad

Att gosa med mina katter är också uppiggandeGlad

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

Annons:
Upp till toppen
Annons: