Annons:
Etikettfamiljeliv-och-vardag
Läst 3763 ggr
ostbollen
2015-12-28 21:45

Pappa är alltid trött...

Hej! Jag är 13 år gammal och orolig över min 50 åriga pappa. Han har alltid väldigt mycket på jobbet och jag har tänkt att det är vad som orsakar hans konstanta trötthet. Men nu, när han är julledig och får sova ut och ta det lugnt varje dag så ändras det inte! Han är fortfarande trött hela tiden. Jag blir orolig att det är något allvarligt…. Snälla hjälp.

Annons:
[peter54]
2015-12-28 21:49
#1

Säg åt din pappa att gå till vårdcentralen och göra en hälsogenomgång. Han kan ha högt blodtryck eller kanske har han typ 2-diabetes, eller något annat som orsakar trötthet, det finns massor av olika tillstånd som kan orsaka trötthet.

_Fisken
2016-04-19 08:28
#2

Hur har det gått med hans trötthet? 
Min mamma hade en förkylning som satt kvar i henne i 2 år. Hon var väldigt trött dessa år. Sen fick hon en influensa och efter den blev hon pigg igen. Människan är en komplex varelse.

(Väldigt omtänksamt av dig att du tänker på honom och oroar dig för hans hälsa).

ostbollen
2016-05-10 20:19
#3

Det är fortfarande lika dant… Hoppas det går bättre snart när det börjar bli sommar. Jag har en gissning att han kanske hade någon slags vinter deprssion… Tack att du bryr dig iallafall 😊 #2

_Fisken
2016-05-10 20:37
#4

Mörkret och kanske jobbigt jobb kan göra människor trötta. Jag vet det av egen erfarenhet. Rejäla doser med vitaminer o mineraler (Berocca bla) samt inte sån tung mat kan vända på allt….

Lycka till!

Upp till toppen
Annons: