Annons:
Etikettallmänt
Läst 2020 ggr
scheindel
1/10/14, 9:36 AM

Vad vill ni läsa om?

Hej, jag är ny sajtvärt här på trötthet iFokus och därför är det mitt uppdrag att se till att det finns relevant material på sajten. Här finns redan några artiklar som min föregångare lagt upp, men jag skulle vilja veta vad ni är intresserade av.

Finns det något ämne som ni skulle vilja läsa en artikel om som inte finns med i artiklarna nu?

Har du kunskaper om något som andra besökare här skulle kunna vara intresserade av och som du skulle vilja skriva en artikel om?



Annons:
[Mustangcab]
4/2/14, 9:44 PM
#1

Hej och välkommen som Sajtvärd. Jag har inte noterat att vi fått en ny värd förrän nu.😞

scheindel
5/6/14, 4:44 PM
#2

tack! nej, det händer ju inte så mycket på sajten, så då lägger man nog inte märket till sånt direkt. jag har tyvärr inte själv haft så mycket tid som jag räknat med till att återuppliva sajten men jag hoppas det blir ändring på det framöver :)

typiskt att jag har varit bortrest och inte sett att det faktiskt hänt lite saker här på sistone dessutom.



Smålänning
5/22/14, 1:21 AM
#3

Hej

Det var jag som var Sajtvärd innan. Men hände så mkt i livet (mkt jobbiga saker) så jag stängde av helt och orkade inte ens gå in på sidan. Var väldigt länge sedan jag var inne på iFokus.

Ber om ursäkt till alla, för att det blev som det blev:(

Men välkomnar den nya Sajtvärden! Detta med trötthet är så mkt större än och bredare än vad folk tror. ("folk")

Sov gott:)

"Allt har sin tid"

Sajtvärd på Trötthet i Fokus

www.trotthet.ifokus.se

scheindel
5/22/14, 1:06 PM
#4

#3 det är verkligen ett brett ämne och det kan vara ett väldigt stort problem som tyvärr inte alltid tas på allvar av omgivningen.

du får naturligtvis fortsätta att vara engagerad i sidan om du vill. jag har ju min erfarenhet av trötthet, men det finns ju väldigt många olika sorters trötthet och många orsaker och jag är inte så kunnig om annat än just det jag själv har erfarenhet av, så ju fler med olika bakgrund som är här, desto bättre.

hoppas du har det bättre nu.



Upp till toppen
Annons: