Annons:
Etikettoff-topick-ot
Läst 1506 ggr
dragonstar
2012-10-13 19:49

Vad som händer mig nu

Tännte bara berätta att jag nu har börjat plugga keramik på formakademin i Lidköping. Flyttade hit ensam med katten och hitills har det gått jättebra.

Jag är trött och sover runt 11 timmar varje natt men jag kliver nu för tiden upp absolut senast 8 och går till skolan äter någesånär regelbundet och jag promenerar till och frn skolan varje dag samt att det är en praktiskt ubildngien med en del teri i så jag är helt slut båede mentalt och fysiskt.

Så allt som allt är det bra nu, och jag vill peppa er andra att följa era drömmar och kämpa mot tröttheten.

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Annons:
Smålänning
2012-10-13 20:56
#1

Skönt att skolan går bra och att du kommer upp på morgonen:) Alla de saker som kan tydas enkla men inte så enkla för oss med trötthet.

Hoppas det kommer fortsätta kännas skönt och rätt. Du kan väl lägga ut lite bilder på design, saker som du gjort?:)

Bra att följa sin drömmar, särkilt när de finns möjlighet.

"Allt har sin tid"

Sajtvärd på Trötthet i Fokus

www.trotthet.ifokus.se

dragonstar
2012-10-14 13:51
#2

Ja har inte hunnit göra så mycket men kommer lägga upp lite längre fram =)

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Smålänning
2012-10-14 18:47
#3

Ska bli trevligt att se:)

"Allt har sin tid"

Sajtvärd på Trötthet i Fokus

www.trotthet.ifokus.se

FruJag
2012-10-15 12:30
#4

Vad roligt att studera keramik! :) Det är ett av mina favorithantverk. Inte att genomföra (inte för att jag testat iofs), men att titta på. Och hade jag haft massa pengar som jag inte visste vad jag skulle göra med. Skulle jag köpa handdrejade tallrikar o koppar o allt o slänga ut mina ullared o ikeasaker.

Men än så länge får jag nöja mig med en tjusig liten kanna. :)

Hoppas det kommer gå bra på skolan!

Ocensurerat, ärligt och precis som det är.  FruJag.blogg.se

dragonstar
2012-10-18 15:58
#5

tack #4 jag känner inen det där har velat ha allt i handrejat.. Men ge inte upp.. Det finsn ju tex andra sortering, och allt behöver inte var svindyrt. Sen kanske det är värt att lägga pengar på en bra srvis istället för att ha massor med olika delar av oliak färger och fabrikat.

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Upp till toppen
Annons: