Annons:
Etikettallmänt
Läst 2138 ggr
dragonstar
2012-08-19 01:31

Sova borta

Hur funkar det för er att sova borta?

Sjukhus, semesterort, kurser, kompisar och släckt?

Har ni något speciellt ni behöver ha med er eller göra för att kunna sova bra?

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Annons:
[sakring]
2012-08-19 18:39
#1

Brukar ha en liten platt kudde med mig då kuddar tenderar att var lite studsiga.

Smålänning
2012-08-19 22:41
#2

Tycker jag ofta sover bättre borta. Kanske inte för många nätter men ja.. Har man semester så kanske man sover bättre för att man inte har några krav.

"Allt har sin tid"

Sajtvärd på Trötthet i Fokus

www.trotthet.ifokus.se

FruJag
2012-08-20 10:46
#3

Jag sover nästan alltid bäst hemma. Samtidigt som det kan vara svårt att sova pga allt man vet att man borde göra. Borta finns det, dom småläningen skrev, inga krav. Samtidigt sover jag mer oroligt när man sover borta. Hemma låter jag kanske barnen gny i sömnen o hoppas de somnar om. Och försöker kanske vänta till de skriker innan jag tar upp dem. Men borta är jag rädd att nån annan ska störas av barnen vilket gör att jag rycks ur sömnen ännu oftare än hemma. Skulle vi däremot sova borta, utan barn, skulle jag nog sova bättre där. Under förutsättning att sängen var skön. Men jag är för hemmakär oavsett vad för att sova borta för länge. Är alltid min egen säng jag längtar efter mest om jag sovit nån annanstans. (även om jag älskar att åka bort o hitta på annat.)

Ocensurerat, ärligt och precis som det är.  FruJag.blogg.se

dragonstar
2012-08-20 16:02
#4

Finns båder för och nakdelar med andra ord =)

Jag Har småsvort att sova borta, jag sover oroligare, beror ju ochså på hur jag sover får jag sova i en säng sover jag bättre en om jag over på ett liggunderlag.

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

JereMina
2012-08-21 02:51
#5

Jag kan aldrig sova borta, bara då jag varit på sjukhus och måsta vara kvar men jag har sovit så dåligt då.

Upp till toppen
Annons: