Annons:
Etikettoff-topick-ot
Läst 2116 ggr
Smålänning
2012-07-10 04:03

Blev en flicka!

För en dryg timme sen fick vi ett nytt tillskott till familjen, en dotter:)

"Allt har sin tid"

Sajtvärd på Trötthet i Fokus

www.trotthet.ifokus.se

Annons:
[MissNathalie]
2012-07-10 04:10
#1

Grattis! :D

AnneN
2012-07-10 04:15
#2

Grattis! Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

dragonstar
2012-07-10 15:45
#3

Grattis =)

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Monsva
2012-07-10 19:24
#4

Jättestort GRATTIS! Gick allt bra?

Smålänning
2012-07-11 11:23
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Tack alla! Ja det gick bra. (säger jag då;) Men gick 12 tim snabbare än sonen och det var ju skönt för …frun. De var snälla på sjukhuset.. liiite snällare var de i jnkp förra gången, då kom de in med kaffe och bulle å frukt till mig:P å myyycket finare rum, ny renoverade. Men det är servicen som gör allt och det var bra!:) Ett mkt frisk barn. Gillar egentligen inte attlägga upp bilder… mså kanske tar bort den sen.. så passa på att titta nu;) Nån timme gammal

"Allt har sin tid"

Sajtvärd på Trötthet i Fokus

www.trotthet.ifokus.se

AnneN
2012-07-11 11:55
#6

#5 Oh så söt Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Annons:
Monsva
2012-07-11 17:08
#7

#5

Åh så F I N !

Smålänning
2012-07-11 23:47
#8

:)

"Allt har sin tid"

Sajtvärd på Trötthet i Fokus

www.trotthet.ifokus.se

dragonstar
2012-07-12 19:37
#9

Sötnos!!! Vill ha en egen liten.

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

[sakring]
2012-07-13 00:24
#10

Grattis!Glad

[Sara FE]
2012-07-13 05:36
#11

Grattis, vilken liten sötnos! :)

Smålänning
2012-07-13 05:46
#12

Tack fina vänner!

NU har vi bestämt namn Ronja kommer hon heta:)

"Allt har sin tid"

Sajtvärd på Trötthet i Fokus

www.trotthet.ifokus.se

AnneN
2012-07-13 12:17
#13

#12 Ett fint namn på en söt flicka

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Annons:
dragonstar
2012-07-14 15:15
#14

HElt underbart! En Ronja det är ett väldigt vackert namn =)

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Lööv
2012-07-15 20:50
#15

12. Grattis till en underbar liten tjej. och till ett fint namn. Ronja. Jag älskar det namnet. Jag tänker på Astrid Lindgrens Ronja Rövar Dotter. Filmen spelades i i min barndoms härliga Dalslands skogar.

Döpte min randiga katt efter filmen hon blev 17.5 år och sov alltid i min säng följde med mig  in i  äktenskapet  86 och levde till 2000. Jag har hennes barn barn Smulan kvar  12 år gammla.

Trött blir man av småbarn men  Ack så goa. Synd att det bara blev 2 för min del. Hadde velat ha 4-6 st. Men nu är det färsent och för trött.

Lycka till  Kramisar Blossas Matte

Smålänning
2012-07-18 01:59
#16

Tack för era uppmuntrande ord! Det känns bättre denna gång oxå. Förr gången fick min fru förlossningsdepresion och min kom tillbaka:(

Men denna gång verkar allt gå bättre:) (förutom vår ekonomi och jobb) Men vad gör det när vi har varandra.

Ronja ja, det var ju inte med på listan… men kom upp och vi nappade:)

Tänker oxå på astrid lindgrens, tycker det är helt ok om min Ronja har Ronja rövadotter som förebild hehe

"Allt har sin tid"

Sajtvärd på Trötthet i Fokus

www.trotthet.ifokus.se

Lööv
2012-07-23 10:49
#17

Lycka till med allt.  jag tror jag gjort  en vetenskaplig upptäckt med hälsomedlet D-vitamin 35 % Finns att köpa på hälsokosten. för 90 tabletter 99 kr. Gör det och starta upp både du och frugan mot ev deppighet.  Jag hafr haft problem i hur många år som hälst men efter några veckor med D vitamin Life så är det bortblåst. det gör att kroppen tar upp övriga vitaminer som till ex järn.

Man orkar dubbelt så mycket. denna veckan kommer högsommaren och D vitaminet så okar man med  hösten och vintern. Tänk på Brittsommaren i oktober med hög klar luft och sol och 20 grader. Vi gigte oss för 26 år sedan 11 okt och det var en skön höstdag med släkt och vänner sol och värme och alla underbara höst färger. Sedan har det bara varit värme och närhet och goa braser och gott kaffe med pussar.

alla mina värden var bra. Min benskörhet är borta. Så ta chansen till en billig peng för att må bra.

Ska åka till Älvsjö mässan denna vecka och ha Blossa och Bonnie på pantionat. Katter marsvin och  hamstrar tar min underbara granne hand om.

En dag ska jag ochså ha en Ronja. Kanske en liten hund eller en igekott randig svartvit grå randig missa.

Lev i nuet. Sommaren har regnat bort. Men i dag kommer solen. Gud skickar inte alltid sina änglat till vår hjälp. Oftast är ett hans skriva ord och goda vänner snälla människor i en ond värld som ger hjälpen. Ta den utsträkta handen.       Kram Blossas Matte

Upp till toppen
Annons: