Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 2218 ggr
dragonstar
5/10/12, 12:16 PM

Trötthet ifokus en trött sajt?

Jag märker av att aktiviteten sjukner kraftigt här inne.

Känner du dig nöjt med denna sajt? Eller behöver det någon förändring?

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Annons:
Farwuq
5/10/12, 12:27 PM
#1

Den är mer aktiv än många andra.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

dragonstar
5/10/12, 12:28 PM
#2

#1 det är ju skönt i allafall. =)

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Monsva
5/11/12, 10:45 AM
#3

Beror kan ske på att vi är så trötta…:)

dragonstar
5/11/12, 10:54 AM
#4

Jo det är sant =) De som skriver här inne värkar var mest vi som har stora problem och inte så många som skriver angående anhöriga eller andat. =)

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Smålänning
5/13/12, 5:53 PM
#5

Jag får dåligt samvete nästan att jag inte varit här inne på senaste. Men praktiskerar nu, går upp halv sex hemma halv fem om jag inte behöver handla.. Sen är min fru höggravid och har foglossning och kan inte göra mkt. Så när jag kommer hem väntar hushållsarbete mm mm… Så trött är man… tur tt jag har tbletter så jag klarar av allt.. Hoppas SÅ på att få rätt hjälp.,

Men man får vara trött här hehe…. Men man kan skriva av sig här på sidan, särkilt på "klotterplanket" där tycker jag fler kan skriva av sig. Om bara ett ord eller en mening… Skönt ibland att avregarea sig;)

"Allt har sin tid"

Sajtvärd på Trötthet i Fokus

www.trotthet.ifokus.se

Lööv
5/14/12, 11:13 AM
#6

Hej alla jag vet att ni kämpar på med det ni har omkring er. Jag försöker göra saker jag mår bra av. Tyvärr blir hushållsarbetet lite lidande av det. Men just nu söker jag en vacker hane till Blossa för jag önskar mig en kull valpar. Jag skulle behöva den sociala biten samt de kr det ger.

Min man har för all del fått ett annat jobb vid 60 års ålder där han slipper springa som en ung pojk och slipper alla helger. Han har varit borta 6 dagar i veckan och jag har haft allt dem djuren. Två golden två katter två marsvin och 4 hamstrar.

Men nu ska det bli lediga helger samt 2500 kr mer i månadslön.

Jag uppskattar att vara med han och bara slappa ta en fika korg åka ut i skogen gå en skogspromenad med vovvarna och fika lite i fågelkvttret.

Jag försöker vara positiv och glad. Probimage som finns på apotek hälsokost har jälpt upp magbalansen så det kan gå två dagar mellan  toa besöken nu i allfall.

Jobbar för att få småttingar nu då barnen vuxit upp gift sig och flyttat. Så ta vara på den tiden ni som är där. Det är mysigt.

Jag stickar tröjor till mina vänners barn i glada färger. De blir så glada av det och jag blir glad av att ge till andra. Det är lyckligare att ge än att få . Kram Blossas Matte

Annons:
dragonstar
5/14/12, 1:45 PM
#7

Tycker bara det är härligt att höra av er, förstår att livert kommer i mällan och det är ju bra =)

Kul att höra att ni inte bara sitter hemma i soffa och stirrar på tapeten =)

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Upp till toppen
Annons: