Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Allmänt Presentation Min berättelse Anhörig Familjeliv och vardag Behandling och hjälpmedel Beroende och sjukdomar Under sömnen Stöd för självhjälp Tips och råd Köp och sälj Media Tester Off topick (OT) Om sajten och IFokus Tävlingar och lekar Poesi och dikter
Allmänt

Undrar om drömmar.

2012-04-03 17:41 #0 av: julklappen

Jag undrar om någon kan tala om för mig här? vad min drömm betyder.

Jag drömmde att det satt en kvinna på min sängkant och att hon talade lugnande till mig.Sedan la hon ena sin hand över mina ögon. sen vaknade jag.

Anmäl
2012-04-03 19:55 #1 av: Smålänning

Rent spontant så verkar det vara någon som vill lugna dig och trösta dig? Du kanske går igenom en jobbig period, någon som avlidit som vill komma och ge dig trygghet. Om du vill få fler tydningar så kan du lägga in det på övernaturligt Ifokus oxå;)

Tycker det låter tryggt, kanske du inte sov så djupt utan du kanske hade andligt besök?

"Allt har sin tid"

Sajtvärd på Trötthet i Fokus

www.trotthet.ifokus.se

Anmäl
2012-04-03 22:00 #2 av: dragonstar

Vad en dröm betyder kan ingen tala om för dig utom dig själv. Drömmar bygget på våra kunskaper och erfarenheter och vad du tolkar som ro ka nandra tolka som oro.

Jag skulle rekomendera dig att fundera över om detta har någon speceill betydelse för dig.

Med vänliga hälsningar Emma medarbetare på Trötthet I Fokus

Anmäl
2012-04-04 11:17 #3 av: julklappen

Tack för svar.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.